Kies voor een telefooncentrale van Nextel
CONTACTEER ONS
Uw telefooncentrale moet iedere dag, de hele dag, perfect werken. Daarom kiezen wij uitsluitend voor A-merken zoals Avaya, Alcatel Lucent, NEC, Mitel, Unify en Microsoft Skype for Business. We besteden veel aandacht aan een vlekkeloze implementatie en trainen uw medewerkers.
Communicatie is tegenwoordig meer dan enkel spraak. Mail, chat en videocalls zijn andere communicatiekanalen waarmee uw klant u wenst te bereiken. Met Unified Communications integreert u al deze verschillende kanalen. En met een telefooncentrale van Nextel is de overstap hiernaar zo gemaakt.
De telefooncentrale is het niet zichtbare gedeelte van uw telecom. Voor uw medewerkers zijn het namelijk de fysieke toestellen die tellen. Of de headsets. Of de draadloze DECT-toestellen. Zij gebruiken die namelijk iedere dag. We vertrekken dan ook vanuit uw medewerkers en hun behoefte. Zo garanderen we een investering die een meerwaarde oplevert.
Onze klanten een voorsprong geven door optimale bereikbaarheid, minder verlies van oproepen en efficiënter werken, daar gaan we voor.
Bij Nextel spreken we uw taal. Onze voorstellen zijn volledig transparant en zijn zowel voor kleine, als grote ondernemingen haalbaar. Omdat u bij Nextel met een partner samenwerkt en niet zomaar een leverancier, garanderen we u een geïntegreerde oplossing met échte value for money.
Uw organisatie 'futureproof' houden? Dat doen we bij Nextel met oplossingen op maat. We gaan samen met u rond de tafel zitten en luisteren naar uw noden.
Na deze 'verkenningsronde' stellen we u een oplossing voor die bij uw organisatie én werkmethode past.
Bij Nextel ervaren we dat klanten liever met één aanspreekpersoon werken. Een directe coach die luistert naar uw lokale behoeften en actief meedenkt.
Daarom maken we bij Nextel gebruik van een SPOC: een Single Point of Contact die al uw vragen - ongeacht welk onderwerp - voor u oplost.
© 2018 Nextel. All rights reserved
Klantgericht communiceren begint bij een krachtige telefooncentrale.
Een goed functionerende telefoonverbinding laat u immers toe om altijd en overal op een professionele manier antwoord te bieden op de vragen van uw klanten, en hen het gevoel te geven dat ze écht welkom zijn bij u.
Naast klassieke telefonie willen klanten en leveranciers ook op andere manieren contact opnemen met uw organisatie. Denk aan mail, chat, videocalls. Met Unified Communications krijgt u controle over al uw externe, maar óók interne communicatie en schiet uw professionaliteit, snelheid en efficiëntie de hoogte in.
Kiest u het beste voor een eigen telefooncentrale of een cloud-oplossing? Of u nu een grote organisatie aanstuurt of een oplossing zoekt voor uw KMO, samen bekijken we wat het beste past bij uw organisatie.
Wij denken graag met u mee over telefonie-oplossingen die bij uw organisatie passen en die écht een meerwaarde opleveren.
Werken met één van onze telefooncentrales? Dat brengt verschillende voordelen voor uw organisatie met zich mee. Hieronder sommen we er enkele op:
Professioneel onthaal en korte wachttijden dankzij intelligente routering
Nauwkeurig zicht op verbruik, gekozen nummers en tijdstip van oproepen
Keuze tussen telefooncentrales van A-merken
Volledige integratie van draadloze telefoons
Perfect voorbereid voor Unified Communications; koppelingen met mail, chat, videocalls, opzetten van conference calls, virtueel vergaderen, ...
60 procent van de organisaties is tijdens kantooruren regelmatig slecht telefonisch bereikbaar.
Wist u dat?
Bron: Emerce
Graag ontvangen wij uw gegevens*, zodat we contact kunnen opnemen voor het verstrekken van meer informatie en het maken van een vrijblijvende afspraak voor een demo. Het doorlopen van de vragen duurt slechts een paar seconden.
* Uw gegevens worden enkel voor deze specifieke doeleinden gebruikt en uiteraard met de hoogste privacy verwerkt.
Onderdeel van de Telenet Group
750.000 gebruikers
10.000 bedrijven als klant
Meer dan 25 jaar ervaring
Klantentevredenheid