Vlot communiceren met uw klanten?

Kies voor een telefooncentrale van Nextel

CONTACTEER ONS

Telefooncentrales van Nextel

Onze telefoniepartners

Waarom kiezen voor Nextel?

A-merken

Mobiel werken

Unified Communications

Uw telefooncentrale moet iedere dag, de hele dag, perfect werken. Daarom kiezen wij uitsluitend voor A-merken zoals Avaya, Alcatel Lucent, NEC, Mitel, Unify en Microsoft Skype for Business. We besteden veel aandacht aan een vlekkeloze implementatie en trainen uw medewerkers

Communicatie is tegenwoordig meer dan enkel spraak. Mail, chat en videocalls zijn andere communicatiekanalen waarmee uw klant u wenst te bereiken. Met Unified Communications integreert u al deze verschillende kanalen. En met een telefooncentrale van Nextel is de overstap hiernaar zo gemaakt.

De telefooncentrale is het niet zichtbare gedeelte van uw telecom. Voor uw medewerkers zijn het namelijk de fysieke toestellen die tellen. Of de headsets. Of de draadloze DECT-toestellen. Zij gebruiken die namelijk iedere dag. We vertrekken dan ook vanuit uw medewerkers en hun behoefte. Zo garanderen we een investering die een meerwaarde oplevert.

Onze klanten een voorsprong geven door optimale bereikbaarheid, minder verlies van oproepen en efficiënter werken, daar gaan we voor.

Eén aanspreekpunt

Betaalbare oplossingen op maat

Eenvoud

Bij Nextel spreken we uw taal. Onze voorstellen zijn volledig transparant en zijn zowel voor kleine, als grote ondernemingen haalbaar. Omdat u bij Nextel met een partner samenwerkt en niet zomaar een leverancier, garanderen we u een geïntegreerde oplossing met échte value for money.

Uw organisatie 'futureproof' houden? Dat doen we bij Nextel met oplossingen op maat. We gaan samen met u rond de tafel zitten en luisteren naar uw noden.

Na deze 'verkenningsronde' stellen we u een oplossing voor die bij uw organisatie én werkmethode past. 

Bij Nextel ervaren we dat klanten liever met één aanspreekpersoon werken. Een directe coach die luistert naar uw lokale behoeften en actief meedenkt.

Daarom maken we bij Nextel gebruik van een SPOC: een Single Point of Contact die al uw vragen - ongeacht welk onderwerp - voor u oplost.

Klaar voor een sterke partner die met u meedenkt?

© 2018 Nextel. All rights reserved

Een greep uit onze duizenden tevreden klanten

Wij denken graag met u mee over telefonie-oplossingen die bij uw organisatie passen en die écht een meerwaarde opleveren.

Professioneel onthaal en korte wachttijden dankzij intelligente routering

Nauwkeurig zicht op verbruik, gekozen nummers en tijdstip van oproepen

Keuze tussen telefooncentrales van A-merken

Volledige integratie van draadloze telefoons

Perfect voorbereid op een overstap naar Unified Communications;  koppelingen met mail, videocalls, chat, opzetten van conference calls, virtueel vergaderen, ...

60 procent van de organisaties is tijdens kantooruren regelmatig slecht telefonisch bereikbaar.

Wist u dat?

Bron: Emerce

LAAT HIERBOVEN UW GEGEVENS ACHTER
Ja, ik wil meer informatie

Wij nemen zo snel mogelijk, geheel vrijblijvend, contact met u op.

LAAT HIERBOVEN UW GEGEVENS ACHTERLAAT HIERBOVEN UW GEGEVENS ACHTER

Kiest u het beste voor een eigen telefooncentrale of een cloud-oplossing? Of u nu een grote organisatie aanstuurt of een oplossing zoekt voor uw KMO, u wilt dat uw medewerkers altijd bereikbaar zijn! 

Door onze jarenlange ervaring, kunt u rekenen op diepgaand advies. Samen bekijken we wat het beste past bij uw organisatie.

Om dit in kaart te brengen, nemen we graag contact met u op. Laat hiervoor hieronder uw gegevens achter.

VoIP, Wireless, vast & mobiel, wij hebben de oplossing!

Fix the following errors:
Hide